MiraMar - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Nathalie Leeuwen - WaarBenJij.nu MiraMar - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Nathalie Leeuwen - WaarBenJij.nu

MiraMar

Door: Nathalievlmijas

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

10 Mei 2012 | Spanje, Mijas Costa

Ola!

Nog maar 2 weekjes tot aan de vakantie! Vanaf 24 Mei tot 2 Juni gewoon vrij!

Afgelopen week weer heerlijk gewerkt op de Refugio! Helaas zaterdag en zondag wat regen gehad. Maar vanaf maandag werd het tot eind mei weer volop mooi en warm weer :D. Jaimy & Kim hadden geluk die waren maandag vrij en ik moest gewoon werken!

Maandag avond zijn we naar MiraMar geweest net voor Fuengirola. Samen met Elianne & Joyce van stage. Wel een gezellig winkelcentrum en helemaal niet zo duur! Eerst hebben we gegeten bij de burger king en daarna zijn we alle winkels zowat in geweest! Er zat zelfs een juwelier die vrij goedkoop was! Zelf de pandora bedeltjes waren maar €20,- dus die gaan Kim & ik de volgende keer nog even uitzoeken. Na 9 uur waren alle gevulde donuts maar €1,- dus hebben we nog wat donuts gekocht heerlijk! Vooral die met chocola :D. Rond 10 uur besloten we maar richting Mijas terug te gaan en zijn Elianne en Joyce nog even bij ons gezellig gebleven. Tegen 1 uur besloten we maar dat we een keer moesten gaan slapen!

Dinsdag werd het voor mij er niet beter op! Helaas werd ik wakker met verschrikkelijke buikpijn en hoofdpijn. Toch maar naar stage gegaan wat achteraf niet zo handig was. Tijdens het schoonmaken werd ik licht in mijn hoofd en viel ik bijna flauw. Daarna heb ik de dag rustig aan gedaan. Tegen de middag dacht ik me wat beter te voelen al. Steven ging toen uittesten of de Sharpei toch wel echt aggrssief was omdat ie mij en Jaimy al een keer aangevallen had. Toen steven er bij stond was er niets aan de hand tot dat hij er mee ging lopen toen besloot ie toch maar dat hij niet heel lief was! Steven heeft uiteindelijk er mee gezeten in het hok maar ik hoefde hem er gelukkig niet meer uit te halen!

Daarna ging hij over op mijn 2 bange puppy's uit het hok te halen waar mee ik al 3 weken bezig ben. Voor mij waren ze niet meer zo bang kwamen ze het hok al uit en aten zelfs uit mijn hand! Maar steven pakte de waterslang en spoot ze het hok uit omdat ze aggresief waren naar hem toe! Eenmaal uit hun hok hadden we een andere groep hondjes uitgelaten zodat ze konden wennen aan andere honden. Dit ging erg goed. Alleen totdat steven ze wou aaien( waarvan ik al zei doe dat niet) toen raakte ze in paniek en begonnen ze te bijten. Xanti schoot naar Silver(Duitse herder) en ja hoor die trok xanti onder het hek door bij de poten. Steven is het hok binnen gegaan en gaf Silver een trap in de hoop dat ie de pup los liet! Maar Doordat Xanti zover vast onder het hek zat moest het hek uit de scharnieren gehaald worden dus ben ik gaan wisselen met steven zodat ik Silver weg kon houden maar die hond was me toch sterk en ik voelde me al niet fit. Al dat geblaf om je heen alle honden die opgefokt werden door wat er gebeurde en had voor me gevoel amper kracht. Uiteindelijk is Xanti onder het hek uitgekomen en moest naar de clinic toe. Er lag niet normaal veel bloed in mijn sectie. Maar hoe vang je een doodsbange pup die heel hard kan bijten en niets gewend is. Uitendelijk met 3 man bezig geweest lisa kreeg met hengelen een riem om ik probeerde nog een beetje aftelijden zodat steven hem kon pakken met een handdoek. Eenmaal in de clinic kreeg ze narcose toe gedient en mocht ik kijken bij de operatie. De teentjes moesten aangehecht worden. Opzich vond ik het heel boeiend. Alleen kon me daarna niet veel herinneren behalve dat ik buiten de clinic zat en dan steven me naar beneden gedragen heeft. Bleek toch te zijn flauwgevallen. Voor mij geen kijkjes bij de dierenartsen meer! Beneden even bijgekomen en daarna aan mijn laatste schoonmaak begonnen.

Toen ik thuis kwam van stage ben ik meteen gaan slapen want voelde me heel beroerd heb geslapen tot half 10 en om 10 uur lag ik weer tot de volgende ochtend kwart voor 8 toen voelde ik me wat beter om toch naar stage te gaan! Die middag ben ik meteen bij xanti & Ashley de pups gaan zitten en gaan voeren met vlees en ben zo blij dat ik niet terug bij af was. Ze kwamen gelukkig eten. Dus dat zal wel goed komen met de tijd! Het doel is ze toch mee te kunnen nemen over een tijdje naar het veld. zodat ze gewend raken en naar een foster of een adoptie gezin kunnen.

Vandaag lekker vrij voel me nog niet helemaal top maar gaat wel wat beter. Gelukkig stond er niets in de planning. Had gister van 11 tot vandaag half 3 geslapen. Morgen ook heerlijk vrij terwijl Jaimy & Kim naar stage moeten!

Volgende week woensdag avond gaan we paardrijden in de bergen van Mijas! Gezellig met zijn 5en!

Dat was het weer!

Xxx Nath


  • 10 Mei 2012 - 20:12

    Rina:

    je gaat toch niet gek doen he, ziek worden en flauwvallen is niet de bedoeling. hoop dat je je weer wat beter voelt, en nog even en dan echt genieten van je vakantie. groet en een lik van romy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Mijas Costa

Voor stage naar Spanje

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2012

Het laatste weekje!

12 Juni 2012

Heleboel nieuwtjes!

29 Mei 2012

Vakantie!!!!!!!

17 Mei 2012

Het dodingsstation!

10 Mei 2012

MiraMar
Nathalie

Ik volg een opleiding dierenverzorging op het Groenhorst college te Barneveld. De stage dat ik ga lopen is een APK stage. (Asiel,Pension,Kennel)Ik heb gekozen voor een asiel in het buitenland Spanje/Mijas.

Actief sinds 25 Jan. 2012
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 12969

Voorgaande reizen:

14 April 2012 - 30 Juni 2012

Voor stage naar Spanje

Landen bezocht: