Vakantie!!!!!!! - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Nathalie Leeuwen - WaarBenJij.nu Vakantie!!!!!!! - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Nathalie Leeuwen - WaarBenJij.nu

Vakantie!!!!!!!

Door: Nathalievlmijas

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

29 Mei 2012 | Spanje, Mijas Costa

Hehe eindelijk vakantie!

Even een weekje rust en gezellig leuke dingen doen! Na de vakantie is het namelijk nog maar 4 weken tot aan huis! Ergens klinkt dat al heel snel en ergens ook weer niet...

Op de refugio zat beleefd weer! Voornamlijk gewoon het standaard werk wat op zich niet erg is. We mogen nu ook weer naar het veld met de honden wat eerst was afgeschaft vanwege de extreme hitte. Helaas hebben ze in mijn sectie adhemar een sharpei in laten slapen omdat hij "aggresief" was. Maar snap het niet echt! De hond zat er nog maar twee weken en hij was goed vooruit gegaan! Hadden ze hem meer tijd gegeven was het vast wel goed gekomen! Die ochtend vroegen ze ook aan mij of ze hem moesten laten inslapen of dat ie nog gesplaatst kon worden dus ik zei al met een beetje tijd kan die geplaatst worden en een pauze later hadden ze hem maar in laten slapen... Dus daar was ik helemaal niet blij mee. Later die dag kwamen de geredde hondjes van het dodingstation naar beneden. Niet allemaal maar een paar en kim kreeg der eigen hondje (SEM) die ze gered had op haar eigen sectie. Na een tijdje op sectie 1 gestaan te hebben samen met Kim en Steven heb ik toch maar gevraagd aan Stevan als mijn hondjes naar beneden mochten of ik ze dan op sectie 2 mocht hebben. Toen zei die van als je goed nadenkt heb je een hok leeg.. dus ik dacht ja waar die sharpei inzat maar die had ie volgestopt met 3 zwarte andere honden. Maar gelukkig snapte ik later al welke en heb ik die 2 kleine hondjes bij andere hondjes gezet en gelukkig ging dat goed. Toen dat hokje leeg was ging ik samen met Steven mijn twee geredde herders halen op sectie 4. Hij zei als goedmakertje van die sharpei. Dus toen kon ik wel weer even lachen. nu heb ik dus heerlijk mijn eigen geredde hondjes op sectie 2!

Afgelopen donderdag hadden we problemen met het water! Het water raakte op door de hitte. Het gebeurde vaker op de refugio alleen wij zaten meteen met het schoonmaak en het voeren in de knoop dus het was echt een verschrikkelijke dag.

Onze laatste werkdag voor de vakantie heeft Silver heeft weer een hondje gegrepen en toen vond kim een stukje oor terug. Nu begonnen ze te beseffen dat er toch wel degenlijk een probleem was. En hoe lossen ze dat op door de twee herder Silver en Romy in een kleiner hokje te zetten waarbij ze zelfs aan 3 kanten honden kunnen grijpen... erg slim dus :S Word je soms best moe van hoe dom ze kunnen zijn dat ze gewoon niet luisteren naar wat je zegt. Uitenlijk hebben Jaimy en ik het voor elkaar gekregen om ze terug in hun oude hok te krijgen en dat ze misschien daar het dicht moesten maken... heel gedoe dus voordat ze eigenlijk het door hadden! Verder was die dag ook heel druk overal vrijwilligers en foster mensen. Verschrikkelijk dus als je aan het werk bent!

Zaterdag eindelijk vakantie! we hebben die dag weinig gedaan behalve even boodschappen gehaald. Zondag hebben we heerlijk aan het zwembad gelegen om alles even bij te bruinen!

Gisteren zijn we het kasteel wezen bezoeken in fuengirola en hebben we wat foto's gemaakt. We zijn in de twee torens geweest wat ongeloofelijk smal was die trap omhoog! als je claustrofobische bent is het geen aanrader! Later die dag zijn we nog even naar miramar gegaan om nog wat dingetjes te halen en heb ik een pandora bedeltje gekocht wat ik nog kreeg van mijn verjaardag van mijn ouders! Die avond gingen we om 8 uur uiteten met ACE. Gezellig alle studenten en Natasha helaas was Fabiënne er niet bij! We hebben heel lekker pizza gegegen en we kregen echt een super lekker drankje weet alleen niet meer hoe het heet! Die avond was echt heel gezellig veel gelachen en foto's gemaakt!

Vandaag hebben we niet veel boeiend gedaan behalve een beetje uitgeslapen en nu dus naar de bieb gegaan! Vanaaf lekker wokken met elianne en joyce vanwege de verjaardag van elianne!

Aankomende week gaan we nog naar Torremolinos en Benalmadena toe en dan is het zondag weer werken alleen dan beginnen we om 8 uur!

Dat was het dan weer voor vandaag! Foto's volgens nog zo snel mogenlijk!!!

Bye bye

  • 19 Juni 2012 - 14:00

    Natasha Wegloop:

    Dat drankje heet Tinto de Verano. Ik help jullie allemaal aan de drank, dat hoort zo als stage coordinator!! hahah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Mijas Costa

Voor stage naar Spanje

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2012

Het laatste weekje!

12 Juni 2012

Heleboel nieuwtjes!

29 Mei 2012

Vakantie!!!!!!!

17 Mei 2012

Het dodingsstation!

10 Mei 2012

MiraMar
Nathalie

Ik volg een opleiding dierenverzorging op het Groenhorst college te Barneveld. De stage dat ik ga lopen is een APK stage. (Asiel,Pension,Kennel)Ik heb gekozen voor een asiel in het buitenland Spanje/Mijas.

Actief sinds 25 Jan. 2012
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 12971

Voorgaande reizen:

14 April 2012 - 30 Juni 2012

Voor stage naar Spanje

Landen bezocht: